!!Zumba!!

Vilken toppen dag det varit idag, solen sken, jag mådde strålande och endorfinerna från de två träningspassen har definitivt bidragit!

Vid två tiden idag ringde jag äntligen på dörren hemma hos Koffe. Det tog sin tid, dels för att jag är tidsoptimist men också för att snusen tog slut och det innebar en omväg till Ica, vilket inte gjorde någonting då solen värmde mitt ansikte och jag hörde hur det droppade från taken av värmen. <3
Det blev kaffe och en massa prat, mycket att ta igen och det var så skönt att precis som förr sitta och bara prata!     - Tack!

Lite mat behövde jag få i den något tomma magen innan det blev dags att bege sig till Åmål för mitt alldeles första pass Zumba! Åh, va kul jag hade!
Varm och svettig, det var längesen det verkligen rann nedför ryggen på mig, åh så gott!
Och som vi skrattade =)
Finns en stor risk för att jag hakar på någon mer gång. -I´m in love! <3

Väl hemma igen behövde energi förrådett fyllas på och det resulterade i en omelett med skinka, lite ost och goda kryddor på, ett kallt glas mjölk till det och sen toppade jag med en apelsin till efterrätt. Mums!

Tar mig en välförtjänt slappar kväll i soffan, En annan del av Köping och efter det, Wallander.

Har ni inte provat än? -Gör det!


Kommentarer
Postat av: Blomman

Hmm, vad är Zumba ?? : )

2010-02-15 @ 20:02:40
URL: http://malinblomman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0