After Ski

Igår blev det ett pass Zumba, det var ett konstigt träningspass för mig. Varken min kropp eller hjärna var med på noterna, det var som om jag rörde mig i slowmotion. Det kändes som om det inte var jag om styrde kroppen. Helst ville jag bara lägga mig ned och sova en sväng.
Men jag fullföljde passet och fick svettas lite.

När jag kom hem var min tanke att jag inte skulle gå ut, jag var ju så himla trött.
Fick lite dåligt samvete gentemot min Freaky Friday flickor som anordnade After Ski party denna fredagskväll och så ville jag ju väldigt gärna gå och lyssna på Emelie som var där och trubadurade.
Tog en taxi bort till dem på förfesten.
Hela kvällens intag av promille haltiga drycker var mycket lågt, och på Harrys blev det en Zingo och inget mer.
När klockan slog 01.30 låg jag nerbäddad i sängen hemma och läste några rader en god bok och somnade sedan rätt fort.
Därför tycker jag att det är väldigt orättvist att jag inte mår så bra idag!

Nu laddar jag i soffan med en kopp te och hoppas på att jag snart blir glad och pigg igen.

Ha en alldeles strålande lördag allihopa! <3















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0