Onsdag

Idag var det inga elever hos oss på min praktik eftersom taket var tvungen att skottas innan vi fick vara inne i Herrgården mer.
Jag spenderade dagen med min handledare (och tillika granne) Bosse, hängde med honom på möten och sörplade i mig åtskilliga koppar kaffe.
När jag vaknade imorse kändes som om huvudet var fullt av sand, trögt och segt.
Trött var jag också.
Detta hängde i hela dagen och blev värre när jag kom hem och slappnade av.
usch... hoppas på bättring till morgon dagen, jag vill verkligen komma iväg till gymmet en sväng!

Nu pratar jag med en vän på andra sidan jorden... eller nja inte igentligen helt sant på andra sidan jorden men det kunde lika gärna varit så känns det som. Och ja, "Tönten" är saknad! Inte saknad som i saknad död -utan bara, jag önskade vi kunde ses snart saknad.
"Tönten" verkade dock inte så lockad av våra -20 grader och meterhöga snövallar.. hehe

Nu blir det filmen Allt eller inget...
Filten drar jag långt upp till öronen och tycker liiite synd om mig själv. -Någon vänlig som vill komma över med lite glass? Gärna vanilj med chokladspån i... =)

Okej, vad tyckte ni om mitt förra "seriösa" inlägg? Inga kommentarer på det?



Jag önskar Er en trevlig kväll! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0