Confession time...

Confession time...
Det blev ingen träning för mig igår, jag latade helt enkelt ut när förkylningen och tröttheten gjorde sig påmind.
Kanske sa kroppen ifrån lite... Att helt plötsligt köra fyra dagar i rad med olika svettiga aktiviteter blev möjligtvis lite av en chock för muskler och senor.
Söndag: Styrka och Zumba
Måndag: Längdskidor
Tisdag: Promenad och stryrka
Onsdag: Promenad och längdskidor
Torsdag: Promenad och inget mer... (Latmasken vs. Ida)



Men men... Idag är det fredag! Och det innebär trots förkylning och axelont ett helt svettigt zumbapass till kvällen! <3
Åh, jag längtar!

Dagens praktik var väldigt lugn, lite med elever eftersom många inte tog sig till skola pga. snön eller valde att vara hemma och plugga.
Så jag har klippt till svenska flaggor och klistrat fast dem på blompinnar. - Så att de kan viftas med på måndagsmorgonen då Iv. lärarna bjudit in till gemensam frukost och hockeymatch i skolan. Sverige - Finland går kl.06.00 (!) ... den som vaknar får se.
Sedan har jag varit med och tryckt upp "Dä sitter i hôvve" på två t-shirts åt Eivor(en av Iv. lärarna). -Tror bestämt jag själv ska trycka det på några linnen till träning. Det blir nog taggande. För jag tror att det nästan till 100% avgörs i "hôvve" när det kommer till det mesta. På gott och ont =)
Tidigt avslut på fredagen... Och klockan elva kom pappa och skjutsade hem mig i snöyret. (Bekvämt, jag vet)

Nu startar jag fredagsmyset med att läsa klart min bok I ondskan spår av Peter Robinson

En kopp kaffe och lite spänning under en filt.

Ha en strålande start på helgen.

<3


Kommentarer
Postat av: Erica

Ja det var helt underbart. Nej det var riktigt kul att springa runt bland alla snygga underkläder, men rätt hysteriskt också. Det är inte bra att vara så många brudar på ett och samma ställe. Du ska få höra allt när vi ses igen! Ha en underbar helg.



Det där med Zumba verkar intressant. Vi får Googla och se om vi hittar nåt=)

2010-02-19 @ 13:27:14
URL: http://ickacka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0