Träning och förhoppningar på en semla!

Nu funkade det!
Igår kväll funkade nästan inget alls, kan det vara så att det är väldigt många som uppdaterar sin blogg runt tio tiden på kvällarna?
hm, iaf. så var detta en bild ni skulle fått sett igår tillsammans med inlägget om de busande/bråkande hästarna jag roade mig med att fota när jag väntade på skjuts hem.

Ännu en dag på praktiken har passerat och alldeles strax är det dags för mig att gå iväg och träna lite styrka.
Egentligen är jag nog lite små hungrig, i maten idag serverades det mannagrynsgröt
- Är det verkligen klassifierat som ordentlig lunch?
Mja, jag tycker nog faktiskt inte det.
Jag höll till godo med lite broccoli och potatissoppa (som inte var mer än vatten med smulor av broccoli i) sallad och en kall järpe sen gårdagslunchen samt ett knäckebröd.

Fick även i mig en banan innan jag promenerade hem + att jag nu precis slängde i mig en lingongrova med lite kaviar på.
Så lite jag jag ju fått i mig, men fortfarande ylar magen. Den ska få något ordentligt efter träningen var planen.

Oh ja! Jag är verkligen sugen på att få äta en semla idag! <3 Det kan man gott unna sig denna fettisdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0