Mardrömmar, sliten men fortfarande positiv!

Klockan är alldeles strax ett och här sitter jag i pyjamas med ögon som känns grusiga och gör ont.
Det gör ont i bröstet och i ryggen, på precis samma ställe. Känns som om jag har en järnstång rakt igenom som är lite för kort. När jag tar lite djupare andetag känns det som om det tar stopp, som att stången inte räcker till.. (Andas inte djupt då, din dumma j**el tänker väl de flesta!) jaja...

Imorse gick jag upp, klädde på mig och hoppades på att det skulle släppa men rätt som det var stod jag där som en vekling och snyftade.
När jag sedan gick ut till Bosse och förklarade att jag inte var så pigg eftersom jag inte sovit så mycket, sa han till mig att gå och lägga mig då han menade att min ansiktsfärg matchade snön utanför.
De var mardömmarna som spökade med min skönhetssömn... de var riktigt vidriga och jag vaknade gång på gång med med panik och svettades som en tok.
Jag som hade beställt drömmar om sol och bad igår kväll, måste bestämt blivit någon miss i önskedrömsverkstaden!

Nu lägger jag huvudet på kudden här i soffan och ser om det finns någon bra film, kanske man kan få ta igen lite missad sömn?

Åh, jag vill ha en kram!

Och jag vill vara pigg och glad imorgon ju, det är ju Zumba time!

<3 Ha en riktigt bra alla ni som ägnar er åt, skola, jobb, sportlov eller bara är lediga eller sjuka! <3
Jag ska iaf göra det bästa av dagen och bara mysa, läsa och evt. fixa ihop mitt CV


Söööta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0