Long time no see <3

Då var jag igång igen.
Jag får väl se hur mycket man kommer att engagera sig denna gången, det är så lätt att tröttna och glömma bort.

Två praktikveckor har susat förbi i detta mycket vintriga Säffle-samhälle, det är vantar och mössa på för att inte förfrysa de stackars utstående kroppsdelarna.

Denna oönskade förkylning har nu täppt igen och förstört sömnen ända sen i början på januari.
Nässprayen har använts flitigt och helt plötsligt inser jag att det är ännu ett beroende som slagit klorna i mig!
Jag har bytt till en saltlösningsspray men ack, den hjälper varken bihålor eller andningsvägar när man lägger huvudet på kudden och huvudet hamnar i ett horisontiellt läge.
-Scvusch! Säger det, så ligger man där med andnöd och irriterar sig över att det är totalt omöjligt att somna genom att endast andas och intaga syre oralt.
Tänderna blir torra och tungan fastnar i gommen redan innan man hunnit räkna 7 rosa får.

Idag är det lördag, en dag som har inneburit sällskap av sköna damer 3 med aktiviteter som rea-shopping på Lindex, Eriks hjälpen och loppis på Medis.

Jag fick tag i en myssnygg stickad väst, ett par grå-spräckliga tights samt två 25kronors nagellack från Depend. - Så smart med små billiga lack som inte behöver slängas halvfulla för att man inte hunnit använda dem. (Och behöver man slänga dem så gråter man ju inga stora tårar över det...)
Kanske lägger upp lite bilder senare eller imorgon.

Nu väntar förhoppningsvis mat och en stilla lördagsafton på hemmafront.

Ha en trevlig kväll!
<3

Kommentarer
Postat av: suss

Och jag fyndade också en massa. Vardagsrumsbord, spegel och tavla för 100:-......det gillas :-D. Tack för en trevlig dag gumman! Puss

2010-02-14 @ 12:00:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0