God Morgon

Goooood Moooorgoon!

Varför bestämde sig min kropp för att vecka mig en halv timme innan klockan ringer?
Jag vaknade och var så himla kissnödig, försökte ignorera kroppens signaler på att gå upp. Men icke, det var bara att kliva upp för att sedan gå och lägga sig igen utan att kunna somna om.
(Vilket säkert var tur, annars hade det säkerligen resulterat i en försovning)

Nu är det Vakna! som visas på TV här hemma santidigt som jag nu ska fylla på mina andra tekopp för dagen.
Med The Voice


Jag saknar kaffet men har märkt att min mage mår mycket bättre om den slipper det då och då, men det är så gott med kaffe ju!
Nu är det alldeles strax dags för mig att borsta tänderna och hoppa in i bilen upp till min praktik på Iv. programmet uppe på Herrgårdsgymnasiet här i Säffle.

Ha en strålande måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0