Söndag

Söndag... Varför framkallar detta namn på en dag en liten miniångest någonstans i mitt inre? En sorgefylld, ledsam och lite uppgivenhetskänsla frambringas av detta ord. SÖNDAG!
Fast varför? Just nu har jag två veckor kvar tills dess att jag återigen befinner mig på mitt internatrum på Karlskoga folkhögskola, imorgon väntar bara en tidig resa till Karlstad flr att finna mig en ny kalender som ska fullklottras i höst, vinter och vår med en massa spännande som kommande läsår kan komma att erbjuda.

Men ändå... söndagsångest... Botade den något genom att sysselsätta mig med att laga en middag till la familias hemkomst från kusten tidigare ikväll. Kassler med banan, jordnötter med chili och gräddsås serverat tillsammans med ris. Efterrätten blev mina chokladcupcakes och en kopp kaffe.

Men.. en god bok kanske är gott att avsluta söndagskvällen med??

<3


Kommentarer
Postat av: Annso

Lugg oxå?! Fin du är snutta! Du är lite blondare än mig ser jag. Mitt hår är bara slingat men helheten blir blond ändå=)

2010-08-09 @ 13:17:09
URL: http://anziii.blogg.se/
Postat av: Annso

sv: jaaa det är verkligen segt nu! Jag bor ju även i Lidköping, så det e inte mitt hem o mina vänner här direkt. Kanske skulle göra rent ugnen? Nja, den kan vänta, typ.....



Jag har tänkt va med på GB-gympan i höst. Tror de tar 600kr/termin så får man va me på hur många pass man vill! Det var de som bla hade salsa-aerobics & nu ska köra igång med Zumba :D Vore skitkul om du blev med, fast du kanske hade tänkt mer styrkegym? Aja, snart kör vi igång med skolan iaf <3

2010-08-09 @ 19:06:17
URL: http://anziii.blogg.se/
Postat av: Erica

Ja det har varit riktigt härligt.



Ja det kan vi göra, det finns ett gym bortanför oss som tar 200 för ett månadskort, ska dit och kolla hur det ser ut. De andra gymmen jag kollat på har kostat runt 4-500 i månaden och det känns lite mycket tycker jag. Men vi kan ju kika ihop när skolan drar igång. Annars lät ju där som annso skrev om väldigt intressant=)



Ses snart! Kram

2010-08-12 @ 15:49:13
URL: http://ickacka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0