Yesterday <3


Tre glada inför konserten.


Musikerna Louise hade med sig var riktigt bra!


Här kanske man ser lite av den nya hårfägen?
Lite slingor..=)

Vi fick lyssna till gamla låtar som Never gonna be your lady, Let the best man win och även en del nya från den senaste plattan. tex. Mellan noll och ingenting.
När konserten var slut så sålde skivor i foajén och man kunde även få sin skiva signerad. Så vi passade på.

Dags för lite mat så vi begav oss till Galna Tuppen. Jag åt mig mätt på en god clubsandwich med bacon, kyckling och smarrig avocado.
Sen var det hem och sova. Zzz.

Jag fick papper ifrån Norge igår, dags att deklarera. - Inte min favorit sysselsättning kanske...

Idag är det fredag och soler kikar fram.
Nu ska jag snabbt plocka undan alla kläder som ligger spridda i rummet för att sedan ta mig en promenad och få luft.
Ikväll är det dags att svettas igen, - oooh va gott! Freedaagsmyyys!!

Ha en fin dag<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0