Freedaagsmyyys <3

Måste först berätta att jag fick ett munspel av mina väldigt snälla mamma igår kväll när jag kom hem, nu är det bara att sätta igång och öva! =) Kanske blir till att köpa öronproppar till mina nära och kära? hehe...

Börjar min fredag med en riktigt god tallrik müsli med bla. nötter, banan och russin. Smarrigt!
En kopp te och macka har precis avnjutits samtidigt som jag slö kikade på Nyhetsmorgon på TV4.

Det fick bli lite småshopping idag, förutom lite nya sminkborstar så fick jag äntligen till att köpa ett läppglans som luktar sådär lagom mycket och som inte kändes allt för kletigt.

Lumenes serie Natural Code har släppt läppglans med namnet Smile booster. Jag köpte glans nr 3 Soft Papaya.  (69:-)


Det fick även bli ett lack i färgen Stay Pretty, kan erkänna att jag hade lite svårt att välja när jag stod i butiken. Både bland läppglans och nagellack. =) Men lacket blev i färg 15 Stay Pretty som är en rosa ton.

Käkade lunch på stan och det blev fisk och potatis som fick mätta magen idag.

Nu blir det till att läsa lite läxa och sen ladda inför Zumba samt evt. utgång alá Rock this party - som anordnas av Annonstidningen på Harrys ikväll.

Hoppas ni får en trevlig start på helgen, - Freedaagsmyys it is!

Kommentarer
Postat av: simone

Hallå blomman :) Gör du för spännande? Här rensas det videos på datorn (kul!) och planerar bloggträff :)

2010-05-15 @ 11:04:35
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0