Trix & fix

Försöker fixa och trixa, och jag funderar på hur jag ska få orken till att göra de där grejjerna som borde göras?!

Hmm?
Dagen har varit lite småmulen här i Karlskoga och bara för en halvtimma sen kom regnet, tror dock det lugnat sig.
Skolan bjöd idag på Fritidsgårdsmetodik alá Puttlabäck, dans, mer Puttlabäck och sedan skulle det egentligen vara en lektion med Samhäll till att avsluta dagen. Men eftersom det var eget arbete och eftersom det fanns mer akuta saker att ta itu med så blev det Tro & Kultur plugg.
Har försökt fått ändrat lite anmälningar till Vårruset, då jag skrivit fel på några ställen - det blev ju så många namn och siffror där vid datorn för någon vecka sen! =)
Mailade dem och fick väldigt snabbt svar, tror faktiskt det gick på under en timme då ett svar ploppade in i in-boxen. -Glatt överraskande!

Nu laddar jag inför att gå iväg och dansa med Emma - det ska bli väldigt skojj! Blir ingen löpninga idag eftersom foten har krävt Voltaren för att inte störa mig under dagen. Men lite dans ska väl högerfoten kunna offra sig för??

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0