Trevlig överraskning

Tisdagen är förbi, det har filmats och det har pluggats EU.
När sista lektionen var slut idag så kliver jag upp till entrén i skolan och där står två av mina lärare och pratar med en tredje person som står med ryggen mot mig när jag kommer uppför trappan, en person som jag känner igen väldigt väl. Pappa! Utbrister jag och en riktig lyckokänsla sprids i kroppen.
Det visar sig att han varit i Örebro på jobb och att han stannat till i Karlskoga på vägen hem för att ta en kopp kaffe med mig.

Det blir en kaffe i solen innan han beger sig vidare till Karlstad. - Vilken trevlig överraskning!

Tog tag i mig själv, stoppade ipoden i öronen och begav mig emot elljusspåret. Det blev ca 4km på 25min, känns helt okej med tanke på att det var lite backar upp och ned. Vårruset är på 5km och relativt rakt vill jag tro (alltså inte så mycket backar) så jag är nog inte så långt ifrån att klara det. Yeyy, klapp på axeln till mig! =)

Nu ska jag läsa lite inför tro och kultur, normalitet och avvikelser samt inför Puttlabäck.

Ha en trevlig tisdags kväll <3

Kommentarer
Postat av: Sarah

Shit! Bra jobbat Ida! Jag kommer ju aldrig komma ifatt dig ju :s

2010-04-27 @ 22:39:30
URL: http://sjennifero.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0