Torsdags planering <3

Sittter och kikar på tv4s inslag om Trädgårdsmässan och blir så himla sugen på att vara där!
Blomster, dofter och färger tycker jag om. Till veckan blir det till att förså mina solrosor, så att de kommer upp och blir fina tills våren kommer på riktigt =)


Strax är det dags för mig att bege mig till Åmål och Karlbergsskolan igen,


Om det är så att man sitter hemma i Säffle eller Åmål just nu, frukosten är avslutad och man känner sig lite förvirrad. Vad ska jag göra denna gråmulna torsdag??

Här kommer svaret:


(Bilden är lånad från Sofia Westlunds danscenters hemsida)


Sådär ja, då har man planer för förmiddag och en bit in på eftermiddagen, - jaha och sen då??? Resten av dagen tänker ni.

Jo, då ska ni tar er 15km från Åmål och till Säffle, där är det nämligen ljuva toner till kvällen.
(Passa på att äta innnan så ni inte svälter ihjälv! En dusch passar också bra...)


Kl.19.00 éntrar denna kvinna scenen:




Louise Hoffsten mina damer och herrer!
(Efter denna konsert kan det passa bra med lite middag och en kopp kaffe)

Och vips så har jag planerat hela dagen =)

Nu ska jag packa ihop mina träningskläder och sen bege mig...

Ha en fin torsdag allihopa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0