Sunday bloody sunday...

Lite bilder ifrån fredagens utgång. Vi startade kvällen med lite otur och missöden vad det gäller Karlskogas stadstrafik och det hela slutadde med att kvällens värdinna Elinore var snäll och hämtade upp oss från den något kalla och regniga busshållplatsen med bil istället. =) Guld värt!



Jag leker dj tillsammans med Christina.

Söta Jenni och jag kör posé-bilder

Linslus...

Nu har helgen passerat och det känns sådär jobbigt söndagsångest...
Inget känns kul, rummet borde städas men man ger upp när sängen är bäddad... Läxor borde läsas men man öppnar uppslaget och tröttnar... Man funderade på att bege sig på shopping men inser att man borde hålla i pengarna...
Hemma kan söndagar vara mysiga, man spenderar den i familjens mysiga soffa, umgås och kanske käkar en pizza... mums*
Sen har jag inte varit i Säfflemetropolen på snart två veckor och jag saknar mina solskensdamer hemma! Till helgen kommer jag och då blir det kramkalas!! Sen missade jag ju Zumban i fredags och det känns inget bra alls...

Nu ska jag gå ut och krama till mig energi från mina internatvänner och ge förslag på olika ätbara alternativ
- Pizza anyone?!!

Kommentarer
Postat av: suss

Jaaaaa jag vill, jag vill!!!

2010-04-25 @ 14:57:48
Postat av: mello

och vi längtar efter dig såklart!

2010-04-25 @ 17:06:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0