Selvangivelsen = check! <3

Vilken lättnad som spred sig i hela kroppen när jag tryckt på knappen "Leverer selvangivelsen" på alltinn på skattetaten, - jägarns vad gott!

Har hållit på och kränglat med selangivelsen sen imorse, när jag tillslut fick till ett nytt konto på alltinn.no och kunde göra den elektroniskt så blev allt så himla mycket enklare än att sitta och knepa med papperslappen. + att man slipper posta och orora sig för om den kommer fram i tid eller inte.
Nu fick jag istället ett mail bara sekunderna efter som talade om att den blivit levererad. GOTT!

Nu skiner ju solen, fast det är blåsigt. Funderar starkt på att packa ihop ryggsäcken och knalla bort till badhuset en sväng. Simma lite kanske??

Senare ikväll är jag bjuden bort till min vackra vän Sussi som bjuder på lite för-födelsedags fika =)



Titta vad fina vi är! (Jag, Suss, Mello) <3

Kommentarer
Postat av: emelie

hej allt bra?:D

2010-04-18 @ 00:13:29
URL: http://emelieastemoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0