Sängtime <3

Nu är det verkligen sängtime för mig.
Är egentligen stentrött men jag tänkte slänga in några rader innan jag slinker ned under täcket i min mycket underbara säng. Där under sänghimlen drömmer jag om att vara en prinsessa i något varmt spännande land. =)

Imorgon klockan 12.00 ska jag befinna mig på Lilla Salongen här i Säffle. Det är dags att få färg och toppar uppfräschade.
Jag har klippt mig där i alla år och är alltid helnöjd. Det som jag tycker är så bra, förutom att det alltid blir snyggt och att de är så trevliga, är att om jag säger gör vad du vill. - Då gör de det. Inga mesar här inte! (Kan bero på att de vet att jag menar det när jag säger det också...) =)

Efter detta blir det till att möta upp min vän Mello, hoppas på en kopp kaffe och på att samtidigt få inspektera den nya lägeheten hon har gått och blivit samob i! =)
Senare hoppas jag även på att få träffa den andra i The GirlZ supreme, Susanne.
Det är liksom läge med update om allt runt omkring oss tre här känner jag!! Pronto!

God natt allesammen <3



Titta så fina de är! =) Det är verkligen en störtskön bild från en av -09s sommarfestiviteter.

Kommentarer
Postat av: Mello

Fina fina Ida du är en riktig pärla!! Puss på dej

2010-04-08 @ 19:55:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0