Rörigt inlägg

Skoldagen har bjudit på samhällskunskap och partidebatt. Vi har varit indelade i olika partier och på så sätt redovisar vi dem för varandra.
Jag och min klasskamrat Allis fick centerpartiet och gick in lite extra i uppgiften med egengjorda pins och grön duk. =)


Dagen fortsatte med gruppsykologi och efter maten blev det tipspromenad. Frågorna handlade om lite av varje, hur stort är Sverige? Vilken är Närkes landskapsblomma? Vilken av dessa fågelarter är sist med att flytta tillbaka till Sverige på våren?
Det var en mass frågor jag inte kunde... kände mig väldigt oallmänbildad där under promenaden. -De frågorna finns ju inte med i TP!! =)

Efter skolan blev det en sväng på stan tillsammans med Annso, jag fönstershoppade lite och det enda som jag faktiskt köpte var en kopp te på Som hemma. - Det ni!
Men jag försökte faktiskt att hitta ett par svart genomskinliga strumpbyxor med svarta prickar på. Men de enda jag hittade var inte riktigt de jag sökte...

Såna här fanns alltså inte...

Ikväll har jag, hör och häpna, frivilligt kollat på en fotbollsmatch på tv. Det var inte så illa faktiskt och jag tror jag är en riktig naturbegåvning när det kommer till fotbollstittande! =)
Kvällen avslutades med uppiggande telefonsamtal och nu är det läsa bokdags!

Nej... vilken konstigt inlägg det här blev... jag tror vi stoppar här nu.. haha

Grattis till mina underbara vän Susanne som fyller år idag!



God natt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0