God kväll <3

Vad blev det av onsdagen?
Jag fick några sommarjobbsansökningar skrivna. (Nu ska de bara skrivas ut och postas)

Klipp, färg och slingor blev resultatet efter ett besök på Lilla Salongen, som vanligt så blev jag helnöjd =)

Massa prat och kaffe hemma hos min goda vän Marielle, helt klart en fin lägenhet med fina människor i!

Vi dansar för Haiti
Välgörenhetsgala för barnen i Haiti, gjord i samarbete av Åmål drill och dans (?), Sofia Westlunds Danscenter, Musikskolan i Säffles dansare. Kvällens konferencier var Martin Lidberg.


(Bild lånad av Sofia Westlunds dancenters hemsida)

Det var en riktigt fin dansgala som bjöd på mycket känslor genom sina dansnummer, sorg, hålla-andan-nummer men först och främst glädje!
Jag blir så himla avis på alla duktiga dansare!

Nu är det verkligen dags att sova. Imorgon händer det grejer igen och då är det bäst att vara pigg!
Klockan 11.00 är det nämligen dags för föreläsning av Martin Lidberg och sen vid 13.00 blir det fyspass också lett av Martin.
-Spännande!

God natt <3



Kommentarer
Postat av: Erica

Jag vill se håret!=)

2010-04-08 @ 13:31:09
URL: http://ickacka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0