Frukost <3

Ojdå, det var inte förräns klockan 14 jag skulle vara hos frissan idag. Men hellre att det var två timmar åt det hållet än tidigare. Nu har jag ju inte missat min tid iaf =) Det blev frukost i lugn och ro...

Mmm Frukost:
Havregrynsgröt med psylliumfrön. (För att få i magen fibrer) Toppat med skivad banan och kanel.
Lite mjölk på det så har man en strålande start på en onsdagsmorgon.
Fyllde på med lite lingongrova , juice och nu myser jag med kaffe.

På tv tävlar de i tyngdlyftning och jag är lite smått imponerad måste jag säga!
Uff vad de lyfter här på morgonkvisten!

Nu blir det till att fylla på en skvätt kaffe.
Sedan blir det plugga och belöningen blir klippning <3

Ha en fin onsdag.

Kommentarer
Postat av: Carolina [fotograf]

Haha :P



Lade upp Veckans Blogg nyss, så var gärna med. Har även bloggat lite klädköp. Kika inom och håll min blogg levande under tiden som jag är i New York (åker i morgon). ♥ ♥ ♥

2010-04-07 @ 18:31:51
URL: http://caroflina.blogg.se/
Postat av: Carolina [fotograf]

Haha, vilken sjuk gissning, men du hade så jäkla rätt! Jag var faktiskt på Polisstationen så du kommer bli länkad i nästa inlägg :D



2010-04-07 @ 19:31:58
URL: http://caroflina.blogg.se/
Postat av: Carolina [fotograf]

Haha, vilken sjuk gissning, men du hade så jäkla rätt! Jag var faktiskt på Polisstationen så du kommer bli länkad i nästa inlägg :D



2010-04-07 @ 19:31:59
URL: http://caroflina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0