Fel bil...

Hemkommen efter en spännande kväll på "Vårat Gäng".
Det startade med lite fika och sedan blev det lite sång och musik. Kvällen fortsatte sedan med dans, jag blev minsann uppbjuden två gånger! =)

Det var glada människor och jag log hela kvällen. Ett mycket bra studiebesök som jag avslutade med att nästan hoppa in i fel bil...

Jag hamnade lite på efterkälken på väg till vår lärares bil och ökar takten för att hinna ikapp. Så ser jag (vad jag tror är rätt bil) backa ut och jag skyndar mig lite mer. När bilen precis börjar köra sakta framåt så är jag precis framme med bilen och är på väg att öppna dörren för att hoppa in.
Då möts jag av förarens förvirrade blick och inser snopet att det inte alls är den bilen som jag skulle med.
Den något överraskade föraren hissar ner rutan, ser undrande på mig och jag säger snabbt förlåt och kväver ett skratt.

Jag tittar nu till vänster och ser rätt bil, där inne ser jag min klasskamrat Erica och min lärares ansikten...
När jag öppnar dörren möts jag av gapskratt och jag är inte sen att falla in.

Den får jag bjuda på... =)

Nu sitter jag i internatsoffan och ser på Van Helsing tilsammans med två goda internatare.


Snart dags för sängen och en god bok, orkar inte se klart filmen klänner jag.

Hoppas er dag varit bra! <3

Kommentarer
Postat av: Erica

Ja du gjorde min kväll iaf, klockrent!

2010-04-14 @ 22:11:22
URL: http://ickacka.blogg.se/
Postat av: Erica

Ja du gjorde min kväll iaf, klockrent!

2010-04-14 @ 22:11:57
URL: http://ickacka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0