Dromedar Ida?

En solig tisdag har farit förbi.
Den har innehållit redovisningar av olika partier på samhällskunskapen. Gruppsykologi och sedan var det dags för motion.
Annso och Lejla höll i lektionen och det blev volleyboll.
Vi övade olika slag och jag kände mig riktigt taggad och övade på fint tillsammans med en klasskamrat.
Så känner jag att det gör ont precis nedanför höger handled och när jag tittar ned så ser jag att det har svullnat upp.
Som en puckel nedanför handen som gör ont.
Oj då, men den gick ju att röra på och det gjorde ju inte direkt dödligt ont.
Jag bestämde mig dock för att hoppa över matchen, eftersom det gjorde grymt ont när man kom åt "puckeln". Sen spirade lite fint ut upp till armbågen.

Nu, sex timmar senare sitter puckeln fortfarande kvar och det gör ont.

Håller jag sakta men säkert på att förvandlas till en dromedar???


Är det såhär jag ser ut imorgon när jag vaknar??

Efter avslutad skoldag kidnappade jag med mig Olle och hittade en relativt vindstilla solvägg. Där satt vi tillsammans med Lars Winnerbäck strömmande ur datorn och filosoferade i en timme i väntan på middag.

En fin dag som avslutades med en tur till staden, där införskaffades det hemligheter som vi ska busa med runt omkring internatet. - Det ni! (Bilder och ledtrådar kommer senare fram över...)

Nu laddas det för lite filmkväll eftersom vi imorn har lyx med sovmorgon till 10.45 och sedan slutar vi 12.00.
Imorgon ska vi nämligen på studiebesök inom kursen Normalitet och avvikelser.
Jag ska tillsammans med Erica och vår lärarinna Foppa besöka "Vårat Gäng" i Karlskoga. =) Spännande!

Ha en fin tisdagskväll <3

Kommentarer
Postat av: Annso

Du ska se att den där puckeln snart gett med sig (hoppas jag oxå iaf)!



Självklart tar vi en uteservering nån dag!=)



2010-04-13 @ 20:29:51
URL: http://anziii.blogg.se/
Postat av: Erica

Jag hoppas att din puckel ger med sig, kan bli lite svårt att frakta runt dej om du ser ut sådär=)



Nu blev jag nyfiken och skulle gärna bo där och ta del av erat bus.



Vi ses imorgon eftermiddag!

2010-04-13 @ 22:51:01
URL: http://ickacka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0