Bakom mina solglasögon <3

Fönstret till mitt lilla internatrum står på vid gavel och det är bara att njuta.

Solen har värmt och bjudit på sina glädjegivande strålar hela onsdag lång och eftersom jag bara har haft en lektion idag, som var dans, så spenderades resten ute i vårvädret <3 - Det är lyx det!
Känner mig glad och lätt, fick ett ryck och städade mitt rum imorse efter frukost, det blev både ihopplockning av alla kläder, toalett, dammsugning och det slutade med att jag tog ett svep med skurmoppen.
Nu doftar här gott av grumme grönsåpa, naturvänligt och fint!

Efter den enda lektionen och lunchen så begav jag mig tillsammans med två klasskamrater in till staden. Där slog vi oss ned på en uteservering med kaffe och cappucino. Mums* Där satt vi i någon timme innan vi åkte tillbaka till internatet igen och placerade oss i solväggen.

En gudomlig dag hittills, och jag tror starkt på att den fortsätter i samma stil. Klockan 18.15 är det dags för studiebesöket.
Det blir skoj!



Hoppas ni haft en strålande dag och att den fortsätter så! <3

Kommentarer
Postat av: kajsa

Hej!

Härlig blogg!

Kika gärna in på min och om du har blogglovin får du gärna följa mig!

Kram!

2010-04-14 @ 19:55:58
URL: http://kajsavendelbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0