Aprilväder?

Larmet på väckarklockan får mig att slå upp ögonen, känner mig rätt så pigg och efter några "vakna till liv minuter" kliver jag ur sängen, sätter på min morgonpepp musik och kliver sen in i duschen.
Dags att släppa in lite luft och ljus, tänker jag samtidigt som jag drar upp rullgardinen. Mitt leende vrids till en sur min, mina ögon blir mörkare och all denna pigghet försvann i samma ögonblick som jag ser det vita, kalla som befläckar gräsmattan.
Snö??!!


Och så har det hållit på dagen igenom, det har varit en snö och regnväder som lagt ett tungt humörsnedsättande lock på mina axlar.

Men, nu tror jag bestämt att jag ska snöra på mig löparskorna, stoppa ipoden i öronen och ta mig bort till Konsum en sväng.
Vårruset i Örebro är om mindre än en månad och jag har faktiskt fuskat med träningen så at det räcker nu!



Kommentarer
Postat av: Linn-lay

Hej och förlåt så mycket för sent svar. Jag har haft fullt upp nu igen så det har tyvärr blivit så:/

och då får jag väll önska dig en fin torsdagskväll nu isl hii

2010-04-22 @ 17:57:19
URL: http://linnlay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0