April, april!

Idag får man passa sig. Det är en lurig dag och känner jag mig själv rätt så kommer jag till att åka dit när jag som minst anar det =) Men det är sånt man får bjuda på!

Glädjer mig åt Tv4´s små påskkärringar och påskgubben som befinner sig i deras studio. Och åt att barn säger lite som de tycker ävan fast kamerorna är på.
Hejja!

Det är något slags snöregn som faller över Säffle staden idag och det ger ett grått dis som tynger och gärna vill dra med sig humöret.
Ack nej! Om några timmar blir det till att packa in sig i bilen och bege sig till Sälen.
Vad händer där under påsk?

Idag blir det bara till att landa uppe på Högfjällshotellet och käka någon god middag till kvällen
Imorgon fredag blir det evt lite turen i backarna om vädret tillåter och på kvällen bjuds det Påskgala med Svenska Lyxorkestern som står för musiken och till det, god mat. Äntligen dags för lite klackar! haha
På lördag ska vi besöka Experium som är Sälens nya äventyrsanläggning med bad,bowling, surfvåg och bastu värld (där kommer jag sitta)

Söndagen blir det hemfärd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0