That's so Lush!

Känslan som infinner sig när jag kliver in i en Lush butik, dofterna, färgerna och de underbara förpackningarna - glädje! Igår hämtade jag ut ett Lushpaket på posten och när jag satte mig i bilen med det oöppnade paketet så kunde jag känna en svag doft av innehållet. En förträffligt härlig King of skin body butter, som smälter på kroppen efter duschen. Chili Tingle liptint, som både ger färg med hjälp av chili och skyddar mot frostiga vinterdagar. Figs and leaves bodyscrub, som kanske blir en mysig julklapp till någon. Jag fick även med ett litet prov på deras nya tvål Northen Light som för tankarna till Norrsken. Mm... Riktigt längtar efter att få ta en varm dusch!
Lushbutikerna finns i Sthlm och Gbg och är värda ett besök. Man kan även kika in på Lush.com Deras produkter är inte testade på djur och alla är helt vegetariska, det finns även en del veganprodukter.


Kommentarer
Postat av: Christina

Hihi, "alla produkter är vegetariska" :)

2011-11-21 @ 12:02:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0