Öva, öva och öva...

Jonglering... Inte helt lätt, inte alls! Det visade sig att detta inte heller var ett ämne där jag hade en dold talang. Men jag ska bannemejj klara av det här till slut, även om jag får lägga cirkuskarriären på hyllan.
Det visade sig att jag övat på att kasta en utav bollarna i fel båge i två dagar. Så jag gjorde det svårare för mig själv, vilket nu betyder att jag måste lära om kroppen och hjärnan.
Klarade iaf att kasta alla tre bollarna, vid ett antal tillfällen, ett varv i luften - alltid en början.
Kanske borde man införskaffa lite mer ordentliga jongleringsbollar att öva med...
Imorgon är det dags för jobb igen och när jobbpasset är slut ska jag äntligen få åka hem och packa väskan för avfärd mot de Värmländska skogarna och "home sweet home" Säffle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0