Natti natt...

...nu väntar jag på John Blund. Efter en riktig toppendag som startade med en ordentlig hurtpromenad och städ, fortsatte på jobb med underbara barn, pysselshopping till jobbet, sconesbak med ungdomarna och lite biljard så har jag nu varvat ned hjärnan med den enda serie som jag just nu följer: Bron I Broen som sänds på SVT1. Jag kikar alltid på SVTplay, då jag jobbar på sändningstiden, nedbäddad i sängen njuter jag av varje avsnitt och längtar till nästa.
Imorgon väntar en ny dag, den kommer också bli bra, det känner jag på mig. Badkläderna är framplockade, då jag efter jobb tänkte ta mig några längder i bassängen samt unna mig en stund i bastun.
Nu ska jag se till att få mig lite skönhetssömn.
Buenos Noches!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0