Fredagsmorgon

Unnade mig en långfrukost, gröt med banan och kanel, en smörgås och mycket kaffe i soffan tillsammans med TV4. Strax efter lunch ska jag bege mig till jobbet igen, 13-00.30 är fredagens jobbtid. Känns som om hela veckan som gått varit ett långt jobbpass, måndag 13.00-22.00, tisdag 09.00-17.00, onsdag 09.00-22.30, torsdag 09.00-17.00 och nu fredag 13.00-00.30, blev nästan en 50timmars vecka och jag är glad över att jag inte har tagit på mig något extra jobb imorgon lördag. Morgondage bjuder förhoppningsvis en fika med Johanna och sedan bär det av mot Örebro, först blir det fika med Olle och se blir det en till omgång med Ladies Night, mest för att få träffa damerna från Säffle som kommer upp för att se showen för första gången men också får att se showen i sin helhet och om den utvecklats något. När kvällen tar slut tar jah med mig Therese tillbaka till Västerås, trivsamt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0