Fina fisken

Följde med Björn och Johanna ut till Erikslund shoppingcenter idag. Kikade runt i en hel del affärer och provade vinterjackor. Hitta tre stycken som jag tyckte om, köpte noll!
Lunch bestod av smarrig sushi, det var längesen jag åt det och det smakade riktigt gott!
Fick med mig ett Yankee Candle ljus med doften Kitchenspice, en riktigt julig doft, sen trillade det på lite julklappspapper och tyg hem.
Nu har jag sytt mig två julröda kuddar i sammet inför första advent. Nu tror jag bannemejj jag ska poppa mig lite popcorn och slötitta på Beck.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Guud Ida, skulle vilja vara lika kreativ som du är. Shit vad duktig du är, alltid lika kul o gå in på din sida o se vad du skapat för något ;)

2011-11-21 @ 20:09:20
URL: http://matildagambring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0