1 längd, 2 längder, 3, 4, 5....

Hela 60 längder simmade jag i vår lilla varma bassäng på jobbet. 60 längder = 1km. Jag erkänner att jag är rätt så nöjd, speciellt då jag legat nere med träningen helt ett bra tag nu. Lagade mig en god omelett med potatis, lök, paprika och fetaost för att fylla på energireserverna efter simningen. Det kändes som om jag bara tog en tugga så var maten slut och nere i magen och nu när det gått två timmar sen jag åt så är jag hungrig igen. Kanske en knäckemacke och en kopp te skulle passa? Det värsta jag vet är att känna hur hungern kommer krypande när jag ska sova, det gör tillslut ont i den stackars magen.
Längtar lite efter familjen och "hem-hemmet", "hem-hemmet" är fortfarande Oxelgatan hemma i Säffle med mamma, pappa och bror. Min kära mamma har jag inte träffat på en månad nu, det känns okej men det börjar dyka upp en hel del saknar känslor i hjärtat. Lilla mamma... <3 Tur att jag redan planerat och bestämt att åka hem om två veckor! Då har jag bara ett besök hos frissan inplanerat, vilket känns skönt då de tidigare helgerna alltid varit fullbokade, av en massa skoj och trevliga människor men dåligt med bara vara och hemmamys.
Bjuder på en bild ifrån min och Sofis semester i juni, tänk om mina 1000meter hade varit i detta underbara varma vatten med en strålande sol ovanför huvudet? Gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0